Sjuk AB....

Blä, mår allmänt kasst, yrslig,frossa, illamående och kramper i magen var om vartannat. Bebben verkar må bra dock som sparkas och lever om i magen. Skönt att någon är pigg:). På fredag är det dags för UL, peppar peppar så är man pigg och frisk tills dess. I slutet på denna vecka går jag in i v: 20, helt sjukt halva tiden har redan gått. Allt gå betydligt fortare denna gång, magen kom fortare likaså rörelserna och de mindre roliga graviditetsåkommorna. Något som jag klarade mig ganska bra ifrån med Nelly men har denna gång är klåda och foglossning. Hoppas den biten inte blir nå värre, vikten däremot är lägre denna gång. För och hålla mig i klass som med Nelly så måste jag upp 6 kg drygt på de kommande 5 veckorna. Kul och se vilka skillnader det kan vara ändå. Nedan 2 bilder, den nedersta tagen med Nelly i v: 16 och den övre med denna lillpys i magen i v: 17. Faktist den första bilden jag tagit denna graviditet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0