GRATTIS GUMMAN!!!!

På din 30-årsdag!!!!Hoppas du får en kanonbra dag!!

Kramar i massor!




GRATTIS LUCAS PÅ 2-ÅRSDAGEN!!!




Bild lånad av mamma Sandra:)tagen för dryga året sedan:)

Veckan som 30-plussare:)

Jaha då var den snart gången då, känns just inget annorlunda alls. Redan "glömt" av siffrorna. Skönt det för var lite nojig ett tag. Helgen som var blev nog den roligaste på mycket mycket länge. Festen vart väldigt lyckad och de flesta tror jag nog var ganska nöjda med den tillställningen. Det måste man ju göra om:)

Maten vart en hit, om än att man kanske missplanerat det med potatissalladen lite; hade nog räckt till 40 pers till;), aja gott var det iallfall.

Jag har fått så mycket presenter så jag vet inte riktigt vad jag ska säga om allt, chockad och känner mig omtyckt. Alla är så underbara med mig och det gillas:).

Mycket av de bidrag jag fått in har såklart gått till festen som ju kostade en del, men några kronor vart över från festbidrag och andra presenter och för det har jag köpt mig en liten bärbar minidator. Förvisso lättare begagnad men vad fan, fin och rosa var den iaf:)

Resten av pengarna skall sparas till inköp av sommardäck, måste skaffa en ny uppsättning...kanske någon som har ngt bra tips på någon som vill bli av med en uppsättning 17"-18" passandes passat;)?

Våra 19" sommar "samma modell som audis rs fälgar men ej original" vill vi byta ut, då de inte är alltför praktiska att åka med överallt. De har tagit lite stryk under säsongerna som man haft dem, behöver blästras/lackas om, och däcken är väl inte särskilt mycket kvar av. Men är det någon som är intresserad av att ge dessa lite omvårdnad så kan jag släppa dem billigt. Hör av dig om du är intresserad:)

Snart är det helg igen, dags för mellofinal. Loreen är ju favorit, med ganska stor marginal som det verkar. För min del kvittar det nästan om Loreen eller Danny vinner på lördag, bara någon av dem två gör det. Bra låtar bägge 2, hade kanske kunnat önska mer show av Loreen men låten är himla fin och hon sjunger fint. Den som gör bäst ifrån sig på lördag röst och showmässigt tror jag även är den som står som slutlig segrare, will see:).

Till sist vill jag önska er alla en bra fortsättning på denna vecka och en trevlig helg!


Till er alla som varit med och firat mig föregående vecka vill jag återigen säga: STORT TACK för ALLT!, ni är bäst!

Kram på er allesammans!

RSS 2.0