SJUK AB!

Ja så har det varit större delen av denna vecka, feber huvdvärk/ledvärk och jordens snuva. Både jag och Ante trillade dit och även lillgumma fick sig en släng av de ohyggliga bakterierna:(. Men nu är vi på väg tillbaka igen, hoppas jag för sååå tråkigt att vara sjuk och inte orka ett smack.

Alla hjärtans dag idag, vill önska alla (sent omsider ) en riktigt bra alla hjärtans dag och hoppas ni alla blivit uppvaktade på något vis.

Mellotime till helgen igen, vart faktiskt lite besviken på förra helgens röstfiasko så jag tappat lite av den där goa "mellokänslan". Men kanske att det hinner ändras tills på lördag, ett par bra låtar i denna veckas deltävling. Slänger in mina val as usual nedan;):


Finalister: Amanda Fondell och Janet Leon

2:a chansen: Eddie och State of Drama


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0