Mello!

Wieeee, nu till helgen är det dags igen, den årliga upplagan av melodifestivalen. Som man längtat!Tog och tittade lite på svt play igår om inför årets deltävlingar, kommentarer och så. En del kända namn i årets startfält såsom tex: Ulrik Munther, Robin Stjernberg, Eric Gadd, Army of Lovers, David Lindgren och Cookies N Beans b.la. Sen en hel del som man inte riktigt känner till så det kan ju bli spännande, eller flopp will see. Finns dock ett par som man är lite extra nyfiken på detta år, Michael Feiner och Caisa, Eric Segerstedt och Tone Damli, Amanda Fondell, Janet Leon och Anton Ewald. Den sistnämnde förövrigt sjukt duktig på och dansa och har en bra röst(körade/dansade bakom Danny förra året). Blir till och bunkra upp med gotta och krypa upp i soffan på lördag kväll:).

Bebben växer så det knakar och jag med, var på ul den 18/1. Allt såg bra ut med vår lilla pojke(som det ju visade sig vara denna gång). Beräknat datum stämde sånär som på 4 dagar, från den 16/6 till den 12/6 som då blev vårt bf datum. Magen är rejält stor redan och kommer nog bli gigant som det känns. I vecka 22 nu så har lite mindre än halva tiden kvar. Mer krämpor denna gången dock, yrsel i princip varje dag, fogarna krånglar och sd har redan startat. Så man får försöka ta det så lugnt som det bara går den sista halvan av tiden.

Nu vill jag ha vår, sol och värme. Ännu ett tag kvar tills dess men det har iallafall börjat bli lite ljusare om dagarna. Underbart!Må så gott allesammans och sköt om er!

Nedan länk till klipp med Anton Ewald, duktig pojke den dära:)

 

http://www.youtube.com/watch?v=xKncBEo1p6Y%20



Kommentarer
Sandra

Haha, funderade tidigare idag om det skulle komma någon mello uppdatering här på bloggen! ;) men nu kom det! Jag laddar här med, dock med ett glas vin, vilket du inte får iår. :) bättre
Å ha en sötis i magen faktiskt! Kram på dig.

2013-02-02 @ 19:55:50
URL: http://snorpans.webblogg.se
Melina

Nej vinet fick jag vara utan i år, men nästa år så ska jag ta mig ett extra stort glas bara för att:)kraaam på dig!

2013-02-03 @ 21:07:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0