Nedräkning....

Snart dags för kryssning, som man längtat i flera veckor och nu är det äntligen DEN veckan. :) På fredag kl 8 far vi, ska bli sjukt kul och komma iväg i 2 dygn. Bara vara sig själv en stund och umgås med fina och roliga människor. Nelly skall spendera helgen med sin faster/farmor så hon kommer garanterat att ha en bra/rolig helg även hon.

Helgen som var spenderade vi mestadels hemma och vilade upp oss men hann även med lite fika/bus hos familjen Boström/Thor samt barnkalas för Frank igår som blev hela 1 år gammal, tiden går fort så fort. Igår kväll tog jag mitt första pass nere i gymmet på jobbet, kul men man har ju som glömt av det där med träningsvärk när man ej hållit på på ett par år. Men skam den som ger sig nu fortsätter jag på det spåret och varvar med crosstrainern på hemmaplan så kanske det blir lite ordning på kroppaset:).


Förresten, på tal om alla bloggare som demonstrerar detta med ögonfrans/brynserum som skall stärka/påskynda tillväxten så har jag nu i några veckor provat lashtonic. En erbjudande de hade på beautydeal.se för några veckor sedan. Man skall använda den 2 ggr per dag enligt rekommendation dock har jag inte varit lika noga, men iallafall en gång/dag. Det fungerar tro det eller ej, mina fransar har blivit mycket tätare, lite mörkare och längre. Den största skillnaden jag numera märker är när man har den vanliga mascaran på så får jag som svarta "fläckar" ovanför ögonlocken på grund av att yttre delen på fransarna ligger emot, så längdmässigt har de absolut hänt grejer. Dock tror jag ej att jag kommer köpa en ny tub av samma märke när denna tagit slut då det är sjukt till ordinarie pris. Men kanske någon billigare, beprövad variant för att hålla efter.

Sköt om er och må så gott allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0