Bloggtorka utan dess like...

Alltför länge sedan man skrev något nu men saknat inspiration för inlägg. Skriver några rader nu iallafall:). Semester väntar, närmare bestämt om 1 dag, ska bli jätteskönt att få vila upp sig och tänka på annat ett tag.

Pappa Ante spenderar sommaren med jobb så jag och lillan får rå om varandra själva om dagarna. Mycket mys är bestämt , någon tur in till Djungelhuset så jänta får leka av sig lite och såklart hoppas vi även på bättre väder så vi kan sola och bada lite.

Vecka 28 far vi hem, får sällskap av Mirran och Lea, jättekul. Väl "hemma" ska vi träffa bror, pappa, syrran med familj och förhoppningsvis en del vänner och övrig släkt. Blir inte en hel vecka men dock ett par dagar därnere. Sen blir det väl säkert någon tur ner på stråket med brudarna med och ett gäng fikastunder:). Skulle behöva fixa iordning med en massa hemma som stått still alldeles för länge, så får se vad man hinner med där.

För övrigt har jag äntligen tagit mig för träningen, sjukt dålig på att röra på mig (annat än stressrelaterat ). Så nu har jag införskaffat mig en crosstrainer som jag tampats med hela veckan nu, det känns i kroppen kan jag ju lova men på ett bra sätt. Förhoppningsvis gör det någon nytta i längden.

Förövrigt kan jag tipsa om en jättebra hudvårdsserie för de över 25+ som jag nu provat i några veckor och som gör skillnad. Mary kay har man ju gjort "reklam" för tidigare för att de har många bra produkter men deras Timewise serie kicks ass:). Den jag har inkluderar både rengöring med peelingverkan, dag och nattserum samt en fuktkräm. Fungerar super och är nog väl värda sitt pris((dyyyyrt om man köper via återförsäljare) men jag inhandlar mina via Tradera as usual:). Deras timewise foundation är också supersuperbra, haft den dryga året och har provat en del däremellan men alltid återgått till den i slutändan. Ger ingen "maskkänsla" som många andra foundations kan kännas som på.


Nåväl nu vart det många rader helt plötsligt:)Men må så gott allihopa och till alla er som inväntar semester: Hoppas den blir underbar!!!

Ha det gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0