Underbara helg

Då var det dags igen, ännu en vecka har gått. I helgen blir det till att storstäda, både på dagis och hemma. Närmar sig inflytt med snabba steg nu, våran badrumsmöble har äntligen kommit nu, så då fick företaget iväg den lite tidigare än datumet på bekräftelsen iallafall. Alltid något:)

Igår var jag in och kollade lillans dagisbilder på kungsfoto. Underbara unge, hon vart så fin så fin. Hon är ju alltid fin såklart men hon ser så himla glad ut på bilderna och det värmer i ett litet modershjärta. Min lilla tjej, som inte är så liten längre...några dagar kvar sen blir hon 3. Förstår inte vart tiden tar vägen.

Bara några år till sen är det dags för skolan, och hade hon fått som hon hade velat hade hon nog gärna gjort det nu. Nästan varje gång man åker förbi skolan på väg till dagis så säger hon: Mamma-där är min skola, dit ska jag gå. Sötungen min!:)

Nelly ska få vara med farmor sin i helgen lördag till söndag så vi hinner få iordning lite hemma och så ska jag in till stan en sväng imorgon. Handla lite mat och så me Jessica och Anna.

En vecka kvar till supén nu, och jag har fortfarande inte kunna bestämma mig för någon klänning. Hittade en röd jag verkligen ville ha men den fanns bara kvar i stora storlekar, typiskt. Inte så lång tid kvar till nästa lördag så jag tror man nog får beställa snart iallafall. Hittat en svart som nog får bli reserven om inte den röda dyker upp i rätt storlek igen.


Vad ska ni göra i helgen?





Kommentarer
sara

Söötis!

2011-10-28 @ 08:52:13
URL: http://masaa.blogg.se/
Evelina

Supersöt!

2011-10-29 @ 07:21:31
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/
Sandra

Meeen sötfia!!! :)

2011-11-07 @ 15:53:06
URL: http://snorpans.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0