Hallå där!

Då var det fredag igen, underbart!Man får hoppas på finväder i helgen så man kan vara ute lite. Blir en lugn helg förhoppningsvis, kanske ta och passa på och klippa lite gräs hemma på tomten.

Renoveringen av badrummet fortlöper som den ska, helt sjukt egentligen vad mycket arbete det krävs för grunden bara. Svärfar och sambon är verkligen superduktiga.

Men nu är det iallafall klart för golvvärme och gjutning och sen skall det kaklas:)

Imorgon hoppas jag på grillväder för då ska vi grilla med Sandra och Jocke, trevligt. Så hit med lite sol och värme tack!

Fick en obehaglig överaskning på jobbet idag när jag kollade schemat för kommande veckor. Självklart hade jag åkt på lördagsjobb den lördagen storsloken är:(. Trodde hoppet var ute ett tag och få någon annan att ta denna istället för mig, men skam den som ger sig. Min underbara arbetskamrat Emma tog den...TACK snälla du!!

Tusen  till dig!


Till sist vill jag nu önska er alla en trevlig helg!Bjuder jag på en kul bild, dottern min som hittat ett nytt sätt att använda sin baddräkt på....hmmmm framtida teaterapa???:)













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0