Tisdag......

Goddagens!!

Allt väl med er?Hoppas det!Fint väder idag iallafall som borde göra alla gladare:)

Är nu inne på dag 2 med lchf. Går bra tycker jag, inte särskilt sötsugen och tycker man håller sig mätt längre.

Igår till middag vart det thaimat som Ante köpt med från stan(kyckling med grön curry och bambuskott)till det var det äggnudlar men dessa åkte i sopen och så koka jag broccoli till istället+drog på en skvätt grädde på kycklingen:).

Till kvällsfika gjorde jag omelett med grädde och makrill, mumma:)

Frukosten imorse bestod av keso med blåbär, kokt ägg och en kopp kaffe.

Ska bli spännande och se om det hänt något på vågen på fredag.

Är det ingen som känner att de är sugna på en kryssning till vårkanten??Känns som att det kan vara rätt kört med rockkryssningen i maj då jag inte tror det finns så många platser kvar. Iallafall inte de som är billigare.

Skulle inte sitta helt fel att sitta uppe på däck och dricka drinkar när det börjar närma sig sommar igen:)









Kommentarer
Erika

Jag vill också åka på kryssning igen!!

2011-03-30 @ 13:04:57
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0