Är våren på väg??

Känn nästan lite så i luften nu, blåser men snön tinar bort och det är plusgrader. Som man längtat, bara hoppas det håller i sig.

Tisdag och ny vecka, helgen gick av bara farten. i fredags var vi ju in till stan en vända på e.m jag och Nellan för att träffa min systerdotter.

Var rätt nervös innan eftersom vi inte setts på 12 år, men det gick jättebra och kändes som vi var på samma nivå ungefär bägge 2. Nelly var lite blyg till en början men det gav med sig i slutändan. Vart bara en kort pratstund över en fika men vi ska ses snart igen.

Det är aldrig försent.....ja det är då ett motto som står fast:)

Resten av helgen har varit lugn, pappa Ante har haft jour så jag och lillan har mest myst och varit ute i solen. Maja kom över en sväng på lördag kväll för ett glas vin och en liten pratstund. Mycket trevligt!

I söndags vart det sovmorgon, sen var vi ute en stund innan vi gjorde middag och bakade bullar. Min lilla dotter är minsann en hejare på att baka bullar:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0