Vår.....

Kan det vara så mån tro att våren är här:)ser lovande ut iallafall, sol och värme.....Hoppas det håller i sig, vill inte inte ha någon mer snö nu. I fredags var jag in till stan med Erica, åt på captain Cook. Supergod mat men GIGANTISKA portioner så man orkade typ bara halva förrätten/varmrätten. Efter maten vart vi hämtade på stan av Crippe sen åkte vi hem till dem en stund innan vi tog en taxi ner på stan.

Där mötte vi upp grabbarna på Delwhinnies, tog ett glas vin och satt och surra lite innan vi gick vidare på plaza.

Var hemma kring halv 4 på morgonen och fick skjuts av Simon och hans snälla flickvän Lena:).

På lördagen for jag in till stan för att hämta lillan hos farmor, och sedan vart det bara hemmamys för oss medans pappan var på galej.

Full fart med husrenoveringen nu, hallgolv och golv i badrummet är bortrivet. Kaos minst sagt men som sagt den som väntar på något gott:). Sambon och svärfar gör iallafall ett toppenjobb.

För er som läst tidigare inlägg så skrev jag ju i förra veckan om att jag skulle testa en ny foundation/mascara. De har nu kommit och jag har provat dem. Foundationen var dessvärre lite för mörk men kommer defentivt behålla den tills man fått lite mer färg. La sig jättebra på huden och man blev inte torr eller så, mascaran var grym så den kommer jag nog köpa fler ggr. Smular inte, kladdar inte eller färgar av sig utan sitter där den ska.


Det var det inlägget det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0