Matt i kroppen....

Förkylningen verkar inte vilja släppa sitt grepp om mig. Nu inne på v 5 och blir inte bättre. Har nu istället febertoppar av och till, ständigt trött,yrslig och allmänt ont i kroppen. Pratade med vc igår, såklart kunde de inte hjälpa en då det inte har några tider eller någon läkare på flera veckor. Helt galet....

Ringde då Hammarn idag och försökte få hjälp där men där var det så lång telefonkö, satt dryga 10 minuter och väntade (notera att de sades man var nr 1 i kön),var dessutom på jobbet. Blev så arg så jag la på, får prova igen imorgon bitti.

Förhoppningsvis kan de hitta vad som är fel. På fredag hade vi ju planerat tjejkväll i stan, ska vara hos Frida innan utgång är det tänkt. Ska bli jättekul, å nu när man sett fram emot det i drygt 2 veckor så ska inget få stoppa de planerna. Om jag så åker på någon antibiotikakur tänker jag iallafall åka in och ha trevligt.

Varit lite låååånga dagar på jobbet denna vecka då det tjorvat lite, men förhoppningsvis går de 2 återstående dagarna lite fortare. Idag är jag ensam hemma, lillan är med pappa sin hos "gammelmomma" och "moffa":)De blir kvar där inatt så då får man extra stor sovplats,dock brukar jag ha en tendens till att sova dåligt när jag är ensam. Konstigt det där.

Men imorgon kommer lillfisan hem igen så man få gosa lite, hon är så mysig lär sig nytt hela tiden. Nu har hon sitt lilla egna mys med sin pappa också, gnussa näsa mot näsa...ser supermysigt ut. Å så gillar hon att kramas, mammas lilla tjej börjar bli så stor. På måndag börjar dagisinskolningen och det känns lite konstigt,redan så stor...tiden flyger fram verkligen. Men jag gläds med henne som får ut och träffa massa andra barn och lära sig nya saker.

Hon är ju just inge blyg alls,snarare tvärtom så jag antar det lär bli några duster småbarnen emellan i början. Många tjejer med så det ska bli intressant minsann, he he.

Ne nu ska jag slå på en film,lägga mig i sängen och bara va.

På återseende...







Kommentarer
Anonym

Såååå go hon är lillskruttan! "Saknar,,,,,"

puss / Moster Linda

2010-01-22 @ 20:12:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0