5920 g tung 60,5 cm lång

Jo så stor har min lilla "kicka" blivit:), snacka om att det går fort...och något nytt ser man nästan varje dag nu. Kommer ej ihåg hur det var att vara gravid/förlossning längre, märkligt att det kan gå en så fort förbi. Men det är väl så att det är meningen att man skall "glömma" ifall att man skulle vilja ha fler i framtiden.

 Jättelängesen jag skrev något nu, varit ganska fullt upp med saker senaste tiden. Föräldrargruppen har nu startat upp, vi var dit första gången den 21:a,var ganska trevligt och så är ju Evelina/Alfred och Katarina/Kalle i samma grupp så lite lättare när man redan känner någon.

Senare denna månad är nästa träff, får se vad som kommer på tapeten då. Annars då vad har hänt, ja inte särskilt mycket. Dock har lillan hunnit med att vara ensam med farfar för första gången när jag och Andreas var iväg på tacokvällen på Falkens. Var supertrevligt och det gick jättebra med lillan.

 I lördags var jag på middag/spelkväll hemma hos Sandra...tjejerna hade fixat kanongod mat och så spelade vi ett jätteroligt spel som hette Retro. Värdelös var en annan på frågorna men skoj var det iallafall. En mycket lyckad kväll med trevligt sällskap, tack för det Sandra!Nej, nu ska jag ta och ta hand om min lilla tjej som har svårt att komma till ro, tänder på gång och det är inge vidare nej. Gnissig och ledsen och magen krånglar samtidigt. Inte lätt å vara liten alla gånger inte. På återseende

Bye





Kommentarer
Anonym

Alltså GUD såååå fin hon är!!

kramar från moster

2009-02-03 @ 09:24:37
melina

Jo mamma hennes säger hon är väääärldens finaste såklart;)Hon längtar efter att få träffa sin moster nu minsann....snart snart:)kramar från oss

2009-02-03 @ 12:48:04
Erika

Hej hej vännen!

Här växer man så det kankar, gud va söt hon är.

Måste komma på besök snart, har tänkjt ringa ett antal gånger innan jag insett att jag inte har några pengar på mobilen men jag ska fylla på och d¨å ringer jag. Saknar dig mellis...

pusssa på lill tösen från mig puss erika

2009-02-05 @ 13:38:25
URL: http://erikastugard.blogg.se/
sandra matsson

aa va söt hon är...:-)

2009-02-14 @ 11:35:49
URL: http://nightis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0