vintern är här...

Burr nu är det kallt om dagarna, och till och med lite puder på backen..för mig hade det nog gärna kunnat få vara höst ett tag till, är ju så fint och så slipper man pälsa på sig så förbannat:). Huuh va less man är på väntan nu, inget nytt ännu mer än att förvärkarna man haft hela tiden tilltagit i styrka och nu sitter i ryggen. Lite svårare och röra på sig dårå,men ju skönt att det gått så pass länge innan dess att det blev så. Är ju snart över så det kan man väl stå ut med. Var till bm idag, förhoppningsvis sista gången innan bf, även bm trodde det då hon fått höra att man haft rejält ont denna vecka, plus att andra tecken på att det skulle vara på g uppenbarat sig. Får väl se om hon har rätt då, själv tar jag numera bara en dag i taget. Man blir nojig annars.

Så vad gör jag om dagarna, jo det ni mitt dagliga är väl sånär som på: sover ganska länge på fm, sover som bäst då nätterna är jobbiga nu:(, när man vaknat fixar man frukost, går te postlådan, tömmer diskmaskin på ev disk, drar ngn sväng med dammsugaren och tar hand om tvätt. Utöver det kanske ngn liten promenad på e.m, varit till Ellen och Mattias ngn kväll med. Utöver det i stort sett nada,ganska händelselöst. Saknar jobbet och arbetskamraterna lite om dagarna, då visste man ju minsann vad man hade och stå i om dagarna.

Men snart så, ja då har man nog fullt upp och mer därtill om dagarna, he he. Huuh Sandra den där spindeln lät inge vidare, lär du nog titta efter både en och två gånger extra framöver när det är fikadags. Vidriga djur det där..tur vintern tar kål på det mesta i "krypväg", iallafall något positivt med kylan det. Marita och Sara, börjat ladda inför Bali?resfeber någon av er?Lite avis må jag säga, skönt och komma till lite värme och sol. Hoppas ni får en riktigt härlig tid borta. Nej nu var det snart dags och fara iväg till svärmor för lite middag, skulle visst bjudas på kokkött idag, gott gott:).

ciao






Kommentarer
Marita

Ja det börjar närma sig Bali nu! Lite resfeber har man. Men nu Mellis få du ta och klämma ut lilla nelly! Snart har ju mitt datum passerat.

Hoppas att du mår bra och att Ante tar hand om dig. Kraaaam

2008-10-31 @ 09:09:12
URL: http://masaa.blogg.se/
katarina

Heeej!

Jo man brukar ju se på barnen vad dom heter.... Va faktiskt lite osäker på Karl från början men nu e han Karl, eller vi säger mest Kalle! =) Hoppas de blir en mammagrupp nu.... Pratade med BVC om de och hon trodde att de skulle bli en till januari för då har de kommit lite barn... =) Nu tycker jag agtt din lilltös ska komma ut! =) Inga andra tecken på att de ska var på g? Vet du om du har öppnat dig något? Vad blir de till helgen då? bara en massa vila? Man orkade inte alls mycke på slutet, jag bosatte mig i soffan och va allmänt trött! ta hand om er! Kram

2008-10-31 @ 09:39:10
URL: http://sweetlove.blogg.se/
katarina

Hejje!

Håller alla tummar och tår att du slipper vänta nå mer! Imåra ska vi(jag och John) på en liten röd och äta middag... Kalle ska få vara hos mormor någon timme... och så ska jag göra stan, måste ju köpa en farsdagspresent till John... Men jag fick då ingen morsdagspresent....Fuskigt Har ni allt färdigt till lilltjejen? Alla saker köpta? De e ju ganska mycke sånna här små ska ha/behöver... jag hade inte alls köpt mycke... så på väg hem från bb vart de å svänga in på barnens hus och shoppa! =)Förstår att allt e jobbigt... Man va ju bara less på att va "fet" och osmidig... Sköt om er nu och och passa på att vila!=) Kramar

2008-10-31 @ 16:13:53
URL: http://sweetlove.blogg.se/
katarina

Hej! Hur går de? Nån bebis på G? Kram

2008-11-05 @ 15:53:37
URL: http://sweetlove.blogg.se/
katarina

Jo med oss e de bara bra... Kalle bara växer och växer.... Han har ju blivit storkillen! =) Va tiden går snabbt.... Känns som de va igår han kom... Jag håller tummarna på att hon kommer snart... Vad gör du på dagarna, bara går och väntar? Och hur är det med er? kram

2008-11-05 @ 18:39:54
URL: http://sweetlove.blogg.se/
katarina

Jo kalle har gått från att sova på nätterna till att sova på dagarna... Men de ska bli ändring på de... Inatt va han klarvaken till 03.30.... Jag trodde att jag skulle smälla av... Varje gång jag la mig så började han på att skrika, gick bra bara jag satt med honom... haha.... Ska träna på att sova sittandes! Synd bara att jag vill va vaken när alla andra e vaken... Man blir lite konstig där på slutet.... Man städar och bakar och fixar... Glöm inte kameran... De gjorde jag... Så dumt.... Men tur att mobilerna tar så bra kort nu förtiden, annars hade jag vägrat att föda... =) Hon kanske kommer på Farsdag, de vore ju en bra present! =) Kram

2008-11-06 @ 13:03:21
URL: http://sweetlove.blogg.se/
Marita

Ja vi ska ha så jäkla bra! Hoppas att allt går bra för er, längtar tills jag kommer hem och få se erat lilla underverk! Puss

2008-11-06 @ 17:10:34
URL: http://masaa.blogg.se/
ida

Hej melina! Hoppas att allt är bra med dig, antar att det är lite spännande nu när du gått över tiden, men hoppas att lilltjejen snart kommer till världen, och att allt går bra. Här på jobbet är det som vanligt ialla fall, rullar på. Ses! Kram Ida.

2008-11-10 @ 16:40:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0