Ännu ingen bebis....

Men fy fasen igår kväll trodde man det var dags, rejält aj aj i ett par timmar. Men som så många gånger innan avtog det även denna gång. Undrar om min lilla tös trivs bra därinne, verkar iallafall bestämt sig för att stanna så länge det går:)he he.

Då var det helg igen då, tésupen denna ju. Hoppas verkligen ni får en toppenkväll tjejer, jag får ta igen nästa år jag:). Men det hade ju inte varit helt fel å sett Krister, är ju bara sååååå bra han. Nå Marita har du bestämt vilken dress det blir för kvällen?*nyfiken*??Å Sara, vad blev det för dig denna gång?LIte bilder till bloggen tack*ler*.

Sandra du kommer bli såååå fin i den lilla vita, var riktigt snygg. Skoterns dag imorgon, undra på om man ska våga sig in till stan en vända...kan ju vara kul och titta runt lite kanske. Dessutom saknas de några småsaker till bebben, så kanske kan slå två flugor i en smäll då. Well, well vi får se vad som sker...Ha d gott alla vänner!

OBS! Hörru Anna provade på det lilla testet jag med, må säga att vi hade nog svarat snuskigt lika där:) Se nedan


SÅDAN ÄR DU:

Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m. andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.






Kommentarer
sara

spännande!

Jag har valt klänning nu. ska lägga in en bild sen så att du får se!

2008-10-24 @ 12:51:24
URL: http://masaa.blogg.se/
Anna

Ååh, vad spännande att det verkar vara på gång :) Haha, ja, vi måste ha svarat 99 % likt där ;) Kram!

2008-10-24 @ 12:52:18
URL: http://annalindstrom.blogg.se/
Sandra

Ja, tesupén kommer inte vara sig lik utan dig min vän! Men som sagt, vi får ta igen det nästa år!=)

Hoppas att tösen håller sig inne till den 9/11, för då vinner jag tävlingen!=)

Nä, skämt å sido, ha det så bra nu gumman!!

Vi kommer och hälsar på dig nåt till veckan, jag och familjen! Kramar

2008-10-24 @ 12:53:30
URL: http://snorpans.webblogg.se/
Marita

Hehe, jag har inte bestämt vilken jag ska ha ännu. Men blir nog den rosa eller den svarta. Lill tjejen får ju inte komma ut förrän den tredje november :) fast iofs om hon kommer ut nu vinner ju jag ändå.

2008-10-24 @ 12:54:17
URL: http://masaa.blogg.se/
katarina

Heeeej!

Här e de fullt upp.... Man byter blöja, han äter och sen gosar man lite och sen försöker man få honom och sova... Sen har man kanske 1timme till sig själv sen börjar allt om igen, Han har en tillväxt period nu... pust Så han bara äter och äter.... Har magen åkt ner något än?? Hoppas du får snart... Då kan vi ut och gå tillsammans med barnvagnarna! =) Fast vi kan ju ut och gå nu med! =P Jo jag försöker att gå ut varje dag med honom.... tror de e skönt för både han och mig... =) Vad gör du på dagarna? Bara går och väntar? De gjorde jag på slutet... Hoppas de e bra med er! =)Han ni bestämt nå namn? Kraaam!

2008-10-27 @ 21:31:46
URL: http://sweetlove.blogg.se/
katarina

Heeej! Vilket fiiint namn! De e killarna som bestämmer namnen, John tyckte att han va en Karl! så då bidde det de! =) Jag tror nog att du får din lilla tjej snart... För på slutet fick jag jätte ont i ryggen och alla värkar på förlossningen satt i ryggen...Så de kanske blir lika för dig. Tyckte de va konstigt för jag trodde att man skulle ha ont i magen men de gjorde mest ont i ryggen. Och om "proppen" gått så borde de ju bli snart! =)Hoppas Och hoppas Ante får stanna kvar på BB med dig. Du har inte hört nått om de? Har du varit där på studiebesök? Eller vart in på någon koll så du sett hur de ser ut och hur de e? Håller tummar och tårna för att hon kommer snart! Sköt om er och passa på att vila massor! =) Kram

2008-10-28 @ 15:45:57
URL: http://sweetlove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0