Vart tog våren vägen?

Nu får det allt ta och bli bra väder igen.....vill ju ha värme och klarblå himmel. Värsta tänkbara vore om det skulle fortsätta vara såhär...en regning och mulen sommar. Nä fy va trist.....snart Storsloken ju och då vill man ju kunna ligga och sola på dagen.

Blir inget fiske för min del som det ser ut, och lika bra är väl det kanske med tanke på förra året, he he. Då var man kall, frusen och satt och öste vatten ut båten mest hela tiden. Som läckte som ett såll. Förvisso en viss charm med det med och var ju kul på sitt sätt,men jag tror jag avstår ett liknande scenario i år iallafall:)

Eller vad säger du Jenny, blir det en säsong till med "bortalaget" eller stannar du också på land??:)

Vad gjorde ni i helgen då?vart det någon schlager?Vi var ju som sagt till Sandra och Jocke på lite schlagerkalas. Massa gott tilltugg och goda drinkar. Tack allesammans för en supertrevlig kväll!

Vart ju ingen bottenplacering i år tack och lov men vinnarlåten hade kunnat fått bli en annan i mitt tycke. Men som sagt smaken är som baken, och tur är väl det.

På hemmaplan flyter allt på i rask takt vad gäller badrummet. Nu är allt klart inför gjutning och golvvärme som skall läggas sedan är det dags för kakel och inredning.

Har ju gått ett par veckor nu sedan starten och börjar längta hem.....blir skönt när allt är klart!





Kommentarer
jenny

haha, jag vet inte men det ser mörkt ut... jag har dessutom fått lite andra uppdrag den dagen, så det går nog inte :( men med den båten är det lika bra att avstå :p

2011-05-18 @ 12:07:45
URL: http://jav.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0