helg nalkas...

Jajjemen då var det fredag igen:)I helgen blir det kalas med crippe, Jessica och co i stan...ska bli jättekul. Blir nog en heldag på stan imorrn med marknad på jamtli och allt vad det innebär. Lillfisan ska få vara med faster och sina kusiner på kvällen/natten där så mamma och pappa får roa sig lite.

 Det är gänget från nyårsfirandet förra året som skall ha en liten reunion, som det verkar blir det god mat, sällskapsspel och wii. Antagligen även utgång...var ett tag sen sist man "gjorde" stan nu så det blir trevligt. Tog och köpte mig lite nya kläder som tidig juklapp åt mig själv på bubble. Har länge letat efter en svart transparent blus och ett par svarta jeans. Till min förvåning så hittade jag faktiskt detta och även en toksnygg bustier till det med,. Bara och se om det passar ihop sen då.

bara en månad kvar till jul nu...gu va tiden springer fram fort. Turligt nog har jag redan kunant införskaffat de flesta julklapparna vilket är skönt så man slipper stressa in i det sista. Blir dock en tripp med svärfar till Birsta nästa helg så blir väl de sista klapparna då.

Idolkväll ikväll...vem tror ni åker ut?Jag sätter ett kort på Olle jag eller Linnea. Har aldrig riktigt gillat Linneas röst men antar att det är som allt annat "smaken är som baken" :) Däremot är jag ett fan av Jay och Minna, som jag tycker e helt grymma!

         Partystassen till lördagen tro??  :)


Trevlig helg!!!

såhär känner vi oss idag.......









Lillan är sjuk IGEN, hög feber och röd/svullen i halsen. Får se om det blir några vattkoppor denna gång då eller om hon klarar sig igen. En annan är tokförkyld dock hade jag tänkt jobba idag iallafall men då vart det till och vabba istället eftersom sambon har jour....



Nä det blir till och inta sängläge då och försöka kurera både mig och lillfisan. Må så gott allihopa!

Hipp hipp hurra för Jenny idag!!

Grattis på födelsedagen bruden!!!!



GRATTIS på eran dag turturduvor!:)

Maja Sahlin & Pär Hägglund 12/11-2010 4 år




      






Äntligen!Älskar dig bejb!!!






11 / 11-2010

Mitt älskade charmtroll...GRATTIS på din 2-årsdag!Vi älskar dig!!!

  


RSS 2.0