vilken helg!

Fy fasen va kul vi hade det i helgen.....mycket skratt, gott sällskap och GODA drinkar!!:)Man har inte fått sig så mycket sömn just men det har kvittat då man ändå varit på topp hela tiden. Vi har sjungit, dansat och röjt järnet och jag tror nog alla var mycket nöjda med denna trip!

Får tacka Sutta så mycket för den välplanerade resan som helt klart vart minnesvärd. Till helgen som kommer blir det kalas igen, man känner väl sig kanske inte så jätteladdad inför det med tanke på den gångna helgen. Men det kommer säkert att ändras bara man får vila upp sig lite till.

För att bara återgå till helgens höjdpunkter så säger jag

- Vad gör du per dag?
-Top of the notch
- Jag känner inte dig men jag tror jag älskar dig
- Brainfreeze
- Gu va storsint av dig
- Det är jag som är idoltommy


He he de berörda förstår nog det mesta av detta:)

Längtar redan efter en ny resa, förhoppningsvis kan vi se till att det blir resa av 2 ggr per år i fortsättningen, och kanske även någon annan båt än Cinderella(inget ont om den är en toppkryssare men iaf)

Drinken för helgen som iallafall jag och Maja topprankat är Strawberry Daquri, sjukt gott och tror den räddat oss från den värsta bakfyllan iallafall med tanke på all is i den.



Kommentarer
Maja

Hahah sant så sant!

2010-10-06 @ 11:10:46
URL: http://http://siljelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0