det vankas helg....

igen...gu va tiden går fort. Denna vecka har flytit på rätt så problemfritt. Känner dock att jag kan vara på väg att bli klen. haft ont i magen ett par dgr nu...hoppas hoppas inte det är någon infektion. Så typiskt mig och åka på sånt och nu har jag inte haft det på ett tag heller.

Så då var det väl dags igen:/Får se om det inte blir bättre får jag väl uppsöka läkaren. Vill dock vara frisk till helgen då det är 40-årskalas på byn. Bra band som spelar och mycket folk så det vill man ju inte missa. Har beställt en ny klänning kvällen till ära men vet ej om den hinner fram i tid, var tuydligen distrubitionsproblem inom vissa regioner(bla norrland) enligt posten:(Men jag håller tummarna!:)

Snygg va??;)



Kommentarer
Hanna

Åh riktigt snygg klänning!

2010-10-20 @ 16:20:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0