onsdag kväll....

En lång dag har det varit känns det som.Fick middag hos min älsklings föräldrar idag,han hade "beställt" kokkött,he he,så potatis till det och dillsås. Mycket gott,dessert som toppen på berget blev en semla. Så man nästan rullade hem då*skratt*. Nej då,skämt åsido men jäkla gott var det allt. Sånär som direkt efter middag blev det iväg på fotbollsmatch för min bejb, så nu har man spenderat kvällen hemma framför datorn.
 
Varvat det med lite disk och småplockande. Hinner ju inte med så mycket mer om dagarna inte. Men snart är det helg igen,känns skönt. Kanske en vända in till stan på lördag för lite shoppande av saker till hemmet. Ska försöka hitta lite saker till badrummet som jag tänkt ta mig an framöver. Men så är det ju invigning av skidskytte-VM till helgen med,så kan ju va rätt mycket folk.*pust* Får se vad vi bestämmer oss för...Snart dags och krypa ner för några timmars sömn igen,ska fixa mig en matlåda till imorgon bara och ta en dusch först.

 

Hoppas man kan komma till ro sen...har ju haft lite problem å kunna somna de senaste dagarna,olustig känsla i kroppen. Märkligt sånt där,men det har förhoppningsvis bara med nikotinbegäret att göra. Kanske ska ta å skicka iväg ett sms till syster min också..första ultraljudet idag,måste ju höra hur det gick:) WIEEE,kul att bli moster...

Ha en trevlig kväll,bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0