Härlig dag....

har det varit idag, gjort min insats för denna månad på dagis med alla ungar. Alltid kul att vara där, kan ju inte bli annat än glad i närheten av de små liven. Nu är det bara drygt en vecka kvar till festen, och jag längtar som en tok.

 Inte efter att fylla 30, absolut INTE för det är en fasa för mig att vara 30+, åldersnoja satan:(. Men ska bli jättekul att få träffa allt folk och röja loss! Pappa och brorsan kommer förhoppningsvis också till veckan och ska vara med, trevligt!

Festen till ära har jag införskappat mig en ny snygg klänning, svart med svart/vit randig överdel....just inget särskilt men den var jättefin på. Sen ett par höga pumps till det om jag får tag i ett par som är bekväma, sällan höga klackar är om det ej är kilklack. Men ska ge det ett försök iallafall.

Kommande helg blir det en hel del planering och inköp. Måste ordna grejer till bar/dukning och alla varor till maten som ska lagas. Det blir ett projekt att ordna mat till dryga 100 pers men det ska nog gå vägen, får en hel del hjälp av svärmor TACK för det!

Nå gott folk sista deltävlingen inför andrachansen och final i melodifestivalen på lördag. Jag är så sjukt sugen på att höra Dannys låt nu på lördag. Loreen har varit en solklar favvo sen den första deltävlingen men om det är som det sägs med Dannys bidrag att det är en kombo av Avincii, swedish house maffia och Chris Brown ja då tror jag det blir en tuff kamp dem emellan. Återstår att se vad slutresultat blir , ett som är säkert är iallfall att karln är jävligt trevlig att titta på!:)


Tippar redan nu jag på finalister, andra chansen väntar jag med tills imorrn när det släppt några sneak peaks;)

Finalister:

Charlotte Perelli

Danny

Sköt om er allesammans!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0