Uppgiven...

ja så kände man sig igår, men idag är det bättre om än att man är sjukt trött. Sov inge vidare inatt då man ju har en sjuk liten tös hemma. Vi trodde hon var på bättringsvägen igår men nej, febern kom tillbaka igen. Lurigt virus som går nu som det verkar. Men vi hoppas hon snart är frisk nog för dagis igen.

 Jobbar sent denna vecka så vart inte så mycket igår just efter jobbet. Åt lite middag hos svärfar sen hade min älskade sambo och dotter gjort en tårta åt mig...naaaw:)resten av kvällen spenderade jag och lillan framför tv:n sen däckade man 22.30.

Till helgen blir det ju såklart mellon då, schlagerfantast som man är. Hm..undra om det är ett tecken på att man börjar bli gammal?:/fast då har jag nog varit det ett bra tag isåfall....

På söndag blir det födelsedagsfika. för den som vill och känner för´t är det bara att dyka upp vid 2. Men sms:a gärna eller meddela här senast fredag, så jag vet hur många man ska ordna fika till.






Kommentarer
Sandra

Hoppas febern går över snart, och hon är piggare snart!

Vi kommer absolut på söndag!

Kraaaam

2011-03-03 @ 15:14:52
URL: http://snorpans.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0