Test...

Äntligen fredag...det blir lååånga veckor när man jobbar sent men nu är dagen äntligen kommen. Förhoppningsvis är lillan bättre i helgen så man får sova ut ordentligt inför kommande vecka. 

Nelly har haft feber en vecka nu stackaren. Toppar som kommer och går:(Men vi hoppas innerligen att hon blir bättre i helgen så hon kan gå på dagis till veckan igen.

Gällande rubriken på detta inlägg så har jag nu provat den omtalade deborah hight-tec mascaran som omnämts i många toppbloggar.

Måste nog säga att denna var i princip så bra som den omtalats som. Ger långa, separerade fransar med både böj och volym bara med ett lager. Verkligen en budgetmascara som är värd sitt pris: 129:- ( finns på www.eleven.se ) nu till specialpris: 99:- .

Har även provat max factors "experience foundation" , men den tänker jag inte hurra för. Dyr och iallafall jag blir torr av den trots att den sägs vara återfuktande. Sen är den inte särskilt dryg heller så blir dyrt i längden. denna kostar normalt 179:- men specialpris på denna även på www.eleven.se  jag går nog dock tillbaka till min favvo maybelline satin liquid foundation" :)



 


trevlig helg allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0