Onsdag och halva veckan gången..

Denna vecka har jag dragits med huvudvärk, varje dag....sjukt irriterande då jag i princip aldrig har det. Vet inte varför men tror det har och göra med stress, mycket har hänt de senaste veckorna. Skulle behöva semester, komma bort någon vecka för sol,bad och avkoppling. 

Men men kanske blir någon gång till hösten om det hinner bli klart med badrum och annat hemma. Jag och Nellan har inte börjat denna vecka något bra,osams varje morgon. Min lilla dotter har fått en VÄLDIGT stor vilja när det gäller i princip allt numera.

Bara att sätta på sig kläder är ett helt projekt, hon ska ju göra det själv och fastnar hon någonstans på vägen så blir hon galen. Arg som ett bi, och när hon ber om hjälp får man inte hjälpa till för då blir hon arg för det. Imorse tyckte jag vi var i god tid med allt och skulle hinna i tid på dagis, men ack så fel jag hade. Vart stress igen...nog inte så konstigt man har ont i huvudet.

Så här ser vi ut bägge två i princip mellan varven:)


     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0