Hiss och diss.....

Ny vecka igen...idag åkte min bror med familj hem. Vi har haft det mysigt om än att det blev en kort tid tillsammans med tanke på jobb och annat. Men snart ses vi igen! tack så mycket för de här dagarna!!:)I lördags var vi uppe på mrtsjön några timmar, var ju tokfint väder. Lämna lillan i stan på förmiddagen hos farmor,  sen tog vi bilen upp till mörtis och umgicks några timmar. Kvällen bjöd på mellofinalen såklart, som ni ju vet nu så var min favvo Danny så vart inte helt nöjd men det är ok ändå:). Får vi väl se hur det går i stora tävlingen sen, lyssnat igenom några av deltagande länders låtar och kan just inte säga att det är så många bra i år. Dock har jag knåpat ihop en topp 5 iallafall som jag tippar på:)

1. Storbrittanien
2. Sverige
3. Tyskland
4. Slovakien
5. Irland

Sen har vi länder som Estland, Danmark, Slovenien, Norge och Grekland som det nog också kan gå bra för, återstår att se.

Till sist vill jag säga stort grattis till Evelina och PM som blir föräldrar snart igen, kul för er:)


Några som hade det mysigt i lördags;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0