Friday!!!

Underbart men helgerna är så korta tyvärr:(. 

I eftermiddag ska vi in till stan för att handla lite mat och kolla på grejer till renoveringen hemma. Snart dags och ta tag i badrummet nu Kommer bli toppenfint tror jag när vi slår ut väggen till lilltoan. Blir ett stort badrum men det ska rymma mycket så det är bra.

Spana lite på nätet igår jag och Ante och som det låter har vi väl ungefär samma vision iallafall. Vi vill ha svart/vitt kakel, grått skifferklinker, duschvägg med glasmosaik och svart/vita möbler. Får se hur det blir i slutändan men vi siktar på topp:)

Möbler till nedervåningen och det nya mys/tv-rummet har jag hittat så nu ska bara tapeterna upp och golvet läggas sen är det redo att invigas.

Till kvällen blir det nog bara hemmamys med familjen hoppas jag på,trött som man alltid är på fredagarna. Morgondagen skall vi spendera med att röja i förrådet hemma, hyllor skall upp och kläder och annat packas om för att få mer plats. Sedan skall vi över till Sandra,Jocke och Lucas för att fira Lucas som fyller idag och Sandra som fyller imorgon.

Lördag kväll kan det bli någon god middag och ett glas vitt eller två. :)

Vad ska ni göra???


Hoppas ni får en mysig helg oavsett!!



Jag vill ha SOMMAR och dess godbitar:)


       









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0