Fredag...

yes it is!:)Skönt med lite ledigt. Det är dock en lite sorglig dag idag. Idag är det extakt 12 år sedan min kära mamma lämnade livet. Åren går så himla fort, det känns som det var igår allt hände. Minnesbilderna från den natten när jag vaknade upp av att det var fullt med sjukvårdare i lägenheten, de är ännu knivskarpa.

Jag önskar att hon hade fått varit med längre, att hon hade fått uppleva sina barnbarns födelse och utveckling. Men någon ville annat tyvärr. Men jag lever vidare med hoppet och tron på att det fanns någon mening med det inträffade och att hon är lycklig där hon befinner sig nu.

JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG MIN ÄLSKADE MAMMA OCH BÄSTA VÄN!!!

Efter denna arbetsdag blir det till att fara hem och stöka med middag. Tänkte fixa en stek, potatis, sås och sallad kvällen till ära då jag har fått finbesök hemifrån. Får hoppas det uppskattar det:)

Utöver det händer det nog inte så mycket skulle jag tro, slappa och mysa bara. Skulle visst bli finväder i helgen så vi ska försöka ta oss på mörtsjän tänkte vi imorrn, grilla lite och mysa i vårsolen.

Sen blir det väl förhoppningsvis mellon då på kvällen om jag vågar titta.....de ser ju inte bättre ut på bettingsajter och annat än att The moniker kommer ta hem det. Men fy fan, då kommer jag vara så arg så arg att jag nog bara står och skriker och hoppar av ilska. Nej då får hellre Bengtzing, Varga eller vem som helst av de andra kamma hem det. Vilken som helst är bättre än den låten. Vilket spektakel annars. Aja får se hur det går,jag håller då iallafall alla mina tummar och tår för Danny!!


Trevlig helg på er allesammans!!



Min mamma

En mamma som du inte många har
De flesta sin mamma för givet tar

En underbar vän i alla lägen
En som alltid hjälper mig på vägen

Underbar och älskad du alltid är
Du är den jag alltid håller kär



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0