Träning och kost...

Såhär efter den årliga vinterkräksjukan man drabbades av har jag bestämt mig för att ta tag i träningen igen. Har länge funderat på att skaffa mig en roddmaskin då detta enligt mig är sjukt bra träning för både muskler och kondis.

 Sen att det är riktigt kul gör ju inte mycket det heller. Men alla de där maskinerna har ju en tendens till att vara så stora och tunga, men nu tror jag jag hittat mig en som passar. Återstår att se sen då om det blev en vettig investering eller om den bara får stå, he he.

Beach 2011 here we come, btw finns ju hur mycket fina sommar/badkläder ute redan nu. Vill ha sommar och sol nu....eller iallafall finväder man är såå trött på mulet och grått!
Vilken gnällspik man är*skratt*

Nu börjar det närma sig nytillskott i familjen Grindvik/Nesheim.....jag hoppas älskade syster att allt går bra för er!Ska bli så spännande att få träffa den lilla prinsessan framöver. Fasters gulltroll Alvin börjar också bli stor nu, redan 1 i april...tiden bara rinner iväg:(. Jobbigt det med att bo så långt hemifrån..man ses inte så ofta. Men men man får se till att ta vara på de stunder då man väl ses.

Imorgon ska man på dagis och busa med kidsen en hel dag. Blir trevligt det, dock brukar ju lilltösen min kunna tendera att testa gränser just dessa dagar med mamma sin:)Vi får se vilka spratt man utsätts för under dagen, mysigt oavsett.


                                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0