Nytt år nya möjligheter...

Gott nytt 2011 då allesammans!Får se vad detta år har att bjuda på, förhoppningsvis blir det ett bra år!Sista dagen på jobbet för denna vecka, ett par lediga dgr har man fått även om det inte känns så...nåväl nästa år är det väl min tur att få lite långledighet vid jul:)

Siktar iallafall på att ta med mig lillan och fara söderut hem några dagar i februari. Så hon får träffa alla och välkomna sin nyanlända kusin med. Lilla Inez som beräknats födas i slutet på januari. Förväntansfulla är vi minst sagt!Mysigt med småttingar igen i familjen.

Vad gjorde ni på nyårsafton då?Vi var på middag/knytis hos Evelina och PM. det var jag, Ante, Pär och Maja också. Lyckades få barnen att somna på övervåningen skapligt tidigt och sen vart det 4 rättersmiddag:). Det bjöds på sill och potatis, skaldjurscoctail, älgstek med bakad potatis och marängswich. Mumma var det minst sagt. Efter tolvslaget vart pojkarna kvar och passa barnen, och vi tjejer styrde kosan ner mot pål-pers. Där det var storkalas hos Marita och Saras föräldrar. Där vart vi kvar och pratade/sjöng karaoke fram till kl var 4!!

MYCKET TREVLIGT!!!tack Sara och Marita för det!:)

I helgen ska man försöka vila upp sig ordentligt och ta igen lite sömn, ju slut på helgdagarna nu ett tag framöver så då är det bara att ladda batterierna för fulla arbetsveckor igen.

Börjar längta efter våren nu, less på snö, kyla och mörker...nu får det lov att bli varmare/ljusare för min del iallafall. Positivt är dock att alla postorderföretag börjar få in sina vårkolelktioner nu, ME LIKE...mycket fint finns det bara hålla i plånboken så man inte går överstyr;)

Hittat några favvosar redan som nog kommer få inta min garderob framöver,iallafall ett par av dem!!!Nice??:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0