FREDAG!!!!

Oh yes, härligt med helg då om några timmar!Denna helg är det tänkt att vi skall till stan imorrn för att umgås med Crippe, Jessica oxh co, mycket trevligt!Ska väl käka något ute är det tänkt och sen kanske eventuellt utgång.


Nellan skall få åka till farmor och sova, sen blir det Mora Träsk för henne och kusinerna på söndag. Nu är hon ju ett år äldre än sist hon var dit så kommer säkert tycka det är roligare nu:)

Vi ska försöka ta oss in till stan skapligt imorgon, se om vi hittar något kul på stan. Skulle behöva klippa mig med så har man tur får man tag i någon drop-in tid. Tyckte det var nyligen man klippte sig men måste vara en evighet sen,kan nog snart sitta på det:)

För övrigt så går jag och väntar på och bli moster igen, datum passerat för 4 dgr sedan så kan bli närsom nu. Ska bli så mysigt att förhoppningsvis få snusa på bebis när man far hem några dagar i mitten på februari.

Kom ju på att jag just inte gjort någon bra presentation av mig själv på bloggen så ska väl ta tag i det framöver. Håll utkik:)

Trevlig helg allesammans!!



Kommentarer
Sandra

Va spännande med en lillasyster till Vincent! Hoppas allt går bra för din syster!:)

Låter som hela eran familj får en rolig helg!

Kraaamar

2011-01-28 @ 12:26:47
URL: http://snorpans.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0