När kommer värmen??

Vad jag längtar efter våren nu...den får jättegärna komma nu redan. Så less på de temperaturväxlingar som råder. Längtar efter plusgrader, sol och barmark.

Tanken var ju att vi skulle försökt ta oss iväg på någon solresa här under senvåren. Men verkar som vi får lägga det på hyllan ett tag nu när man funderar på bilbyte och renovering hemma.

Men men kanske blir att man tar sig iväg någon vecka till hösten istället. Vore skönt med lite sol och värme...dricka paraplydrinkar och ligga på stranden och gassa:)

Huuh nej förresten man ska ju inte sola om man inte vill få rynkor...och jag börjar ju bli gammal nu. Fy jag har börjat få riktig ångest över att det är så nära till 30 nu. Men som sagt inte mycket och göra åt den biten inte..bara och acceptera.

Tänkte väl kanske försöka få till en smörgåstårta till nästa vecka, bjuda på lite fika hemma tisdag kväll för de som har lust?.

I vanliga fall skriver jag aldrig några listor eller dylikt för vad jag önskar mig, för brukar aldrig vara något speciellt. Men nu har jag faktiskt en liten ihopknåpad en;)

* Svarta träningsbyxor, med bred midjemudd. Stl 34/36 eller xs.


* Baslinnen svart/vitt i stl: 36/S



* Sara knitted sweater, (gina) färg aprikos stl: S

* Brunt/cognacsfärgat flätat smalt bälte stl: 75

* Presentkort på www.jfr.se

Snart slut på dagen..härligt väder ute så passa på och njut kära vänner!!:)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0