Bloppis...del 2

Då jag fått förfrågan gällande tidigare inlägg avseende bloppisen vill jag bara meddela att den röda respektive korallfärgade klänningen numera är sålda.

Nedan följer ytterligare objekt som finns till salu nu:)

1. Blommig klänning i trikåmaterial. Grå/lila i botten med rosmönster. Storleksmärkt S/M men är som en 36:a. Öppen i ryggen med rosettdetaljer. Superfin bara använd 2 ggr.

Pris: 100:-

2. Bruna platåsandaletter. Dyra i inköp, bara provade då de ej passar mina fötter. Stl: 38

Pris: 200:-


3. Svarta kilklacksboots med dragkedjedetalj. Använda en kväll några timmar, passar inte mina fötter:(Stl: 37, nypris dryga 400:-

Pris: 200:-

4. Vit mc jacka i kort modell. Vaxad bomull med lätt lyster i tyget. Engelsk stl 8 men motsvarar en svensk stl: 36. Nyskick.

Pris: 100:-



     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0