24/2

En ganska vanlig dag som synes, men trött som få och less på denna förkylning man dragits med ett par dagar nu. Snuvan går an men hostar alltid så himla länge när jag är förkyld,så det sätter sig på rösten. Hoppas det ger med sig snart...

Stackars Maja är hemma och sjuk nu med, tomt på jobbet gumman...KRYA på dig!

Snart helg igen då, känns som lite vila skulle sitta på plats efter 2 ganska intensiva veckor med resan hem och jobb. Men ska iallafall bjuda på lite middag hemma lördag kväll och kanske blir det något glas vin till Mellon med:)

Tänkte tipsa om lite bra produkter nu igen:)testar många olika märken men tänkte dela med mig av vad jag använder just nu.

Mascaran jag använder just nu är Yves Rochers "lash plumping mascara". Ger jättebra färg, volym och längd. Smetar eller klumpar inte och håller länge. Priset är skapligt också, kostar: 109:- nu på deras hemsida men ordinarie pris är ca 200:-. Mycket prisvärd och håller vad den lovar!




Dagkräm från Avon, ett amerikanskt kanske inte så välkänt märke i Sverige men de har superbra produkter!!

Min favorit just nu är denna: 



    Detta märke kan man mig veterligen inte få tag på i Sverige någonstans men de säljs en hel del produkter via ebay och tradera. Har provat en annan av deras cremér förut som ingår i deras solutionserie, och även den var grym!Denna som jag provar nu funkar som både återfuktare samt reparerar vissa solskador och annat som kan börja synas kring 25-30. Den bleker bort pigmenförändringar m.m utan att skada huden eller göra så att den känns stram/svider. jag har superkänslig hud och den funkar prima på mig.


Vad gäller rengöring så använder jag just nu yves rochers pure camomille 2-1 som både är rengöring/ansiktsvatten och kan användas uatn att man behöver efterskölja med vatten om så önskas. En billig och bra budgetvariant för de som inte vill lägga större pengar på detta. Min absoluta favorit för övrigt är ju cliniques liquid facial soap som ingår i deras 3-stegsserie. Mycket dyrare men är den bästa jag använt någonsin! 

Sist jag gjorde en beställning från www.eleven.se fick jag även ett produktprov på Håkansson"the oil". En dryg och jättebra kroppsolja som återfuktar och ger lite lätt skimmer för den som gillar det:). Den är rätt dyr dock drygt 500:- för en flaska på 100ml men den lever upp till vad den lovar så kanske värt det i längden.

 


Må så gott allesammans!!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0