Test av nya produkter...IGEN:)

Nu har det börjat sina i sminksamlingen igen och behöver köpa på mig en ny mascara och foundation igen. Denna gång har jag valt att prova fler av Deborahs produkter.

Har tidigare provat high-tec mascaran från samma märke som ni kanske kommer ihåg, den gillade jag ju skarpt. Så nu tänkte jag prova en annan variant av deras mascaror. Denna heter extra volume sprint och skall både förlänga, ge volym och böj. Så vi får väl se om den håller vad den lovar. Vad jag tycker är bra med deras grejer är att de ger så mycket för pengarna. Mascarorna ligger mellan 99:- - 150:- typ men tål lätt att jämföras med Dior och andra toppmärken som ligger kring det dubbla prismässigt.

Sedan har jag även valt att prova en av deras foundations också, som lovar hålla 24 timmar samtidigt som den skall anpassa sig till pigmenten i huden och göra den jämnare samtidigt som den återfuktar. 149 bagis kostar den. Nåväl vi får se vad det slutgiltiga resultatet blir av denna testomgång, återkommer med resultatet!


 


Kommentarer
Tanja

Tack Tack Melina :)

2011-04-08 @ 10:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0