Helg!

Snabb vecka detta, dock har jag ju varit hemma och vabbat 2 dagar ,men iallafall så tycker jag resterande dagar gått fort. Hemma är det full fart med renoveringen, snart är precis hela badrumsdelen nedriven de har nu rivit bort mattan och börjar med golvet.

Hitills har det enligt svärfar och sambon sett torrt och fint ut vilket ju är bra. Vi trodde det kunde vara en vattenskada bakom allt rat. Har ju varit fuktfläckar i taket och färg har släppt på en del ställen, men det var bara kondens tydligen.

Blir ett redigt stort badrum nu när man ser hur stor yta det rör sig om, härligt härligt och få plats med det man vill ha i form av duschhörna, badkar och plats för tvättmaskin/tumlare med:)

Ikväll blir det galej, Nelly ska till sin farmor och sova där inatt. Sambon ska på afterwork för att tacka av sina kollegor i teamet som skall splittras inom kort:(.

Så jag och Erica tar bussen in straxt efter 18 för att gå och äta på Captain Cook. Vad som händer därefter får vi väl se, kanske blir en tur på Olearys eller Plaza. We will se:)

Hoppas ni alla får en mysig helg!!


See you next week:)



Denna möbel skulle jag vilja ha i vårat badrum, vad tycks??











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0