Veckorna går...

Och det fort...det ligger verkligen något i det där med att tiden flyger fram när man skaffat barn. Förr ville man bara bli äldre och det gick ju så satans segt...Men jag tror jag tar tillbaka det nu när man börjar närma sig 30, he he. Nåväl i fredags var det ju teamutmaning på jobbet dårå....gick väl kanske inte sådär jättebra för oss nej men kul var det iallafall. Lördagen var rätt seg den kan jag säga, men det var det värt:).

Nu är det bara drygt en vecka kvar tills det är dags för årets kryssning. Ska bli så himla kul och man har ju längtat så länge nu så får hoppas det motsvarar förväntingarna slutresultatet. Men det tror jag nog, ett glatt och roligt gäng som åker. Vi är ju betydligt fler denna gång förvisso men vem har sagt att inte det också kan bli lika kul. Näväl vi får se vart det leder.

Snart slut på dagen, tänkte jag skulle ta tag i den sista biten av städning i tvättrummet ikväll. Vår kära "tvättbjörn" som den nu så fint heter tvättmaskinen , den har sagt sitt och skall ersättas av en ny modernare variant, he he. Så vi får tacka den lilla trotjänaren för gott samarbete under de senaste åren och begrava den med värme i hjärtat*skrattar*. Nej det ska bli skönt att kunna tvätta mer än bara något enstaka kg åt gången, det tar ju sån faslig tid annars.

Till veckan som kommer tänkte jag försöka få tag i ngn som kan ta sig an mitt hår. Slitet som bara den och behöver kapa en redig bit. Skulle även vilja göra mig lite mörkare nu passande till höst och kommande vinter. hade tänkt mig något sånt här, vad tror ni:

(inte längden dock, vill fortfarande ha långt) :)



Kommentarer
Tanja

Skitsnyggt! Dock tror jag faktiskt att du skulle passa i kort hår, men du är snygg i långt också, och ska självklart gör som du känner själv:)

2010-09-24 @ 11:02:35
URL: http://torkkel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0