FREDAG!:)

Wieeee......som man längtat. I helgen blir det filmrace och mys bara med familjen. Ska förhoppningsvis hinna med och se "remember me" med hunken Robert Pattinson.

Den ska vara bra har man hört, vad säger ni som sett den??. Bilder för bloppisen kommer senare ikväll när jag hunnit ladda upp allt. Som sagt ser ni något av intresse så är det bara att hojta till:)

Lär väl bli ett par rensningar till tror jag, så mycket som bara ligger och ändå aldrig blir använt. sen vill man lämna plats för lite nytt, he he.

Tänkte kanske jag skulle göra något kul av bloggen nu, man skriver ju som mest bara om vardagssaker/rutiner så tänkte jag skulle kunna passa på och dela med mig av lite tips också. Jag älskar ju smink och kläder och provar mycket nytt hela tiden så tänkte jag skulle dela med mig av lite sånt med.

Häromdagen fick jag hem en ny mascara som placerar sig högst upp på topp 5 listan. Traderakap såklart så betydligt billigare än i handeln där den går loss på drygt 250:-- men det vette tusan om den inte är värd även det för den är helt outstanding.

Märket är YSL och det är varianten "volume effet faux cils". Det räcker med en applicering för att få riktigt svarta, täta, böjda och långa fransar utan kladd och smul. Sitter som berget hela dagen och är lätt att tvätta bort.

Hittat ett par till som ligger ute nu så tänkte nog köpa en till när de är så billiga som på tradera.

Övriga märken på toppen är:

1. YSL (volume effet faux cils)ca pris: 250:-
2. Dior (diorshow blackout)ca pris: 310:-
3. Dior (diorshow)ca pris: 310:-
4. Yves rocher (curl extender mascara)ca pris: 179:-
5. Maybelline (define a lash volume mascara)ca pris: 139:-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0