Vårkänslor...

Ja det fick man idag minsann, nog för att det är ett par decimeter snö kvar på backen men iaf. Inga 25 minus och dis, utan sol och nollgradigt. Tog en härlig promenad med barnen jag och Ellen på e.m, skönt, dock var Nova inte så pigg på att åka vagn idag. Stackars Ellen fick bära henne mellan varven..lite vagnvägran mån tro;). Söta de små liven..lillan fick förresten inviga sin nya åkpåse idag, bildbevis följer(passa fint va?;) . Sov gott i den iaf, och gilla utsikten när hon var vaken.

 Förra veckan fick Nelly sina första vaccinationssprutor, blev uppskjutet från första bokade tiden. Gick förhållandevis bra tycker jag, nog grät hon självfallet  men var inte särskilt länge. Gick över fort och blev bara lite lätt varm på natten och lite tröttare. Annars märkte jag ingenting annorlunda.

 Helgen som passerat var den roligaste på länge, var på rockfest på byn i lördags och på dagen där var jag och tjejerna in till stan för lite bowling. Kanondag/kväll, och jag mådde bra dagen efter. Tog det väldigt lugnt, och tur är väl det när man har en liten att ta hand om:). Så himla synd bara att kameran på mobilen fick ngt fnatt därinne så nästan alla bilder blev jättesuddiga, tror det var ngt kladd på linsen:(

 Lillan hade mått gott i farmors sällskap. Sov som en stock när jag och älsklingen kom hem på natten, så det var inga problem. I söndags firades min 27:e födelsedag, fyyyy vad jag börjar bli gammal:/, åren verkligen bara springer förbi en. Men ju så det är och inget man kan rå över direkt.

 Var iallafall en mysig dag i goda vänners sällskap, tack alla berörda för de fina presenterna!!Nu är det dags för mig att krypa ned och sova, imorgon hade jag tänkt gå ner på jobbet en sväng och hälsa på. Kanske även heja på Nova och Ellen. Annars blir det väl mest till att packa lite och städa ur bilen inför hemresan på torsdag. Ska bli skoj och återse familj och vänner hemma man inte sett på ett tag.

Natti

               


             

bilder från promenaden idag:

 





                         


Kommentarer
Sandra

Ja, visst va det kul i lördags!! Och tack för fikat!:)

Åkpåsen va ju jättefin, du skulle haft den då det va -30! Nu börjar ju våren komma!;)

Snart kommer du till jobbet och hälsar på, fick nyss ett sms av dig!:D

Kram

2009-03-04 @ 14:32:32
URL: http://snorpans.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0