julen är över.....

och imorgon är det nyårsafton,alltså fasen vad va tiden går fort förbi. Vår jul var mysig och lugn, var te morföräldrar samt farmor på dagen och kvällen spenderade vi med Hebbe, alla syskonen och syskonbarn b.la:)Ätit gott, men inte för mycket 1 dag fick gott räcka med bara julmat sen har det varvats lite. Julskinkan tog precis slut den, som man ju skulle kunna äta året om för att det är så förbaskat gott:).

Nelly blev överöst med massa fina klappar (leksaker,kläder,pengar,presenttkort m.m)som såsom jag anade "tur hon är så liten och inte förstår allt ännu", annars får vi det tufft i framtiden*skrattar*. Vi fick också mycket fint, b.la en ny stekpanna, Jamie Oliwer serien..redan invigd och jag måste säga att den var grymt bra.

Själv fick jag presentkort på klipp och färg av min älskling samt presentkort på guldfynd och kläder av svärfar och Antes syskon, halsband och örhängen av Sandra och stora ljuslyktor för utomhusbruk av pappa.  Tackar så hemskt mycket för allt!!!Förresten Marita, får inte glömma dig och Lars som Nelly fick en sån himla fin förstoring av, superfin!!!

I måndags for jag,lillan och Bella till stan för att se om man kunde hitta ngt på rean. Tråkigt nog var det mycket utplockat å just inget man ville ha riktigt:(Handlade gjorde jag dock men till ordinarie pris. Tunika, svart fodralklänning, draperad svart kjol och nya leggins slank ner. Nelly hitta jag massor till, både på rea och ordinarie. Fick nya jeans, tunikor, klänning, mössa och vantar, leggins, kjol m.m.

Tidigt imorgon far vi te stan för nyårsfirande hos Mirran och Jens. Ante säger sig ha hittat på någon aktivitet på dagen som bara vi skulle iväg på...undrar just vad det kan vara för mysko:)Återstår att se då...Kommer säkert bli jättekul. Nyårsklänningen är fixad och kom idag, fyndad med 85 % rabatt på nypriset,kallar jag kap det,he he. Nå mina vänner jag önskar er härmed ett gott nytt år och hoppas ni alla får en riktigt trevlig och minnesvärd dag imorgon!



"Lillans nyårsoutfit"          




och min......




Kommentarer
Anna

Hallåj :) Jaha, vad roligt!! Det är så spännande för varje ny sak barnen lär sig så det är inte klokt :D Börjar du jobba nu imorgon? Kramar!

2010-01-03 @ 19:58:25
URL: http://annalindstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0