Biokväll...

Japp ikväll efter jobbet bär det av till stan för biotittande och middag med Sandra och Jocke. Ska bli sko...ska se den nya filmen "Patrik 1,5 ", verkar rätt skoj faktiskt. Innan dess skall vi avnjuta en biosupé på innefickan. Längesedan man gjorde ngt ihop nu så det ser man verkligen fram emot. Blir nog även den sista gången för mig på ett tag, snart bf-dags...å efter det kan jag inte tro det finns så mkt tid över för biotittande inte. Mest blöjbyten och nattvak, he he. Men mysigt det med. 

Blev en kortvecka för mig detta..sjuk mån-ons, för djävulsk ont i halsen. Man har ju inte världens bästa jobb för förkylning å halsont inte...sinkar en lite eftersom man måste kunna prata i telefon. Ni som känner mig vet ju att jag ta mig tusan ALLTID blir hes när man blir förkyld, märkligt det där.

Kollade nyss mailen på jobbet och fick mig en glädjande överraskning, lagom till i början av nästa vecka kommer min nya lur*wieeeee*. Då kan man äntligen fungera som vanligt igen...å förhoppningsvis dela med sig av lite bilder. Digitalkameran är ju trasig, den lyckades ju jag då ha sönder bara ngn månad efter man fått den i present av älsklingen. Fy skäms på mig!!Men den måste jag se till coh lämna in för reparation inan tösen kommer. Kan tro man vill ta bilder till förbannelse på de små "underverken". Hoppas nu ni alla får en fin och mysig helg, så ska jag se till och uppdatera bloggandet lite oftare nu framöver. :)

Förresten så tipsade Sandra om en rolig sida idag, där man kunde se hur ev framtida barn skulle kunna tänkas se ut om man matchade föräldrarnas porträtt med varandra. Så se här...vad tror ni, kommer vår lilla tös kanske se ut som enligt bilder nedan?;)he he he he


          
   

eller om det mot förmodan skulle bli en pojk något liknande detta:



he he he, det var skoj minsann

ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0