Hektisk dag...

Ja nog har det iallafall känts så idag,full rulle på jobbet mest hela dagen. Men kanske även jag som reagerar lite annorlunda. Märks att man är mer lättirriterad så här mot slutet. Less på å va "fet"...men inte många dagar kvar nu som skönt är. Tror man har funnit ngt lugnt trots nervositet blandat med glädje för det som komma skall. Men, men det ska nog gå bra. Inte gjorts mkt i veckan, jobbar kväll så känns mest som dagarna spenderas på jobbet. Har iallafall lämnat in sem.ansökan nu för den sista tiden, känns inte som man orkar jobba så mkt längre till, och dessutom kan det ju vara bra och hinna vila upp sig lite på slutet.

I lördags var jag till stan en vända med Ida och Emelie, tack tjejer det var trevligt. Blev lite shoppande, b.la fixat det mesta av "småplocket" som behövs till bebben. Men nu tror jag allt nästan att jag har allt som behövs och mer därtill. Så lilla tösen min, du är så välkommen så:). Hittade även ett par fina bekvämare höststövlar och en mysig tunika/klänning som magen fick bra plats i. Å Sandra, det där med cellprovet...hoppas inte jag skrämt dig nu..bara för att jag möjligen kanske råkade ut för någon som var lite "ovarsam", :)det där fixar du på ett kick!

Ha det!*kramis*

gravid v: 34






v: 35





Kommentarer
Lillis

Sötaste magen ever! Hoppas allt är bra med dig och bebisen! Saknar er :)

2008-10-09 @ 22:31:39
URL: http://boe.webblogg.se/
veronica

oj här går det undan:-) När är det dax?

2008-10-15 @ 12:13:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0