vart tog våren vägen??

Huuh, märkligt väder...ena dagen strålande solsken och sommarvärme,nästa snö och hagel. Skapligt less på detta nu, saknar värmen. Så välkommen fram för all del;)

Kvällsvecka på jobbet denna, lååånga dagar blir det men skönt med ledigt fredag:). Då är det äntligen dags för UL för mig och älsklingen. Som man längtat efter att se vad som händer därinne. Går fort nu minsann, snart halva tiden gången...

Syrran har bara månaden kvar nu sen blir en annan moster till en liten VIncent, häftigt å mysigt ska det bli minst sagt.

I helgen funderar jag på å ta en tur till stan om det inte blir kanonväder, vilket jag iofs inte tror. Någon som vill haka på på lördag så är det bara å tjoa:)

Möjligen kanske shoppa lite till hemmet. Måste kolla efter en soffa till vardagsummet också....någon som har några bra tips på bra ställen att kolla in??

Nä, nu ska man jobba på. Må så gott!


Kommentarer
erika

gumman hör av dig till mig jag kan följa med. ring mig nått pusss mitt hjärta

2008-05-20 @ 14:56:55
Madde

hej hej du kan du inte lägga så man får se hur tjock du blitt vännen..
hihihi
allt bra me magen?
hur var de på UL då?
mår du bättre nu då än i början?
kram madde

2008-05-21 @ 12:43:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0