planteringsdags!:)

Jobbade över idag till kl. 18. Efter det har man roat sig med att röja undan lite hemma och planterat i våran fina blomlåda som skall placeras vid infarten. Jag har ABSOLUT inga gröna fingrar men gjorde ett gott försök iallafall. :)någon gång ska man ju lära sig sådant med.

För övrigt har man inte hunnit med så mkt mer idag. Orkar heller inte lika mycket längre nu när man börjar bli aningen "framtung"*ler*. Lite mindre än halva tiden kvar nu, tiden springer iväg. Ska få en liten tös vi,trodde det från början med men hann börja tvivla lite innan  dess att de fastslog motsatsen. Nåväl ska bli supermysigt. Syrran min ska ha om bara någon vecka hon, förhoppningsvis har lille Vincent sett dagens ljus när jag å älsklingen skall neröver på semester v. 28.

Nej nu ska jag ta å slå mig ner framför tv:n å slappa en stund innan dess det är dags att sussa. Mås å gott allihopa!

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0