solen skiner

Åh man blir på så gott humör då,äntligen börjar man iaf kunna ana att våren är på väg:).Sitter på jobbet nu,mest ringt hela dagen i ett,men nu är det skapligt lugnt.

Snart ska man på middag hos svärmor med pojken min och syster hans. Tror det blir fisk idag,gott å ngn smarrig efterrätt säkert. Oj,oj oj;)

Imorgon ska man åka neröver en sväng,ska bli skönt och återse alla nära och kära igen. En hel del man ska hinna me på kort tid..ska´träffa de närmsta vännerna hemma och sedan familjen som är utspridd lite här och var. He he:)

Ska bli kul att återse storasyster min,längesedan man sågs sist och mycket som skett för oss båda. Vi skall bägge bli föräldrar detta år,känns mycket märkligt att det kunde bli så pass tätt inpå varandra men samtidigt hur kul som helst. Känns jätteskönt att kunna ventilera med någon så nära som är i samma sits.

Förhoppningsvis skiner solen också i k-holm, hoppas också på barmark. Less på snö nu...

Nä,då var det dags att sluta för dagen. Ha det och må så gott allihopa!!


Kommentarer
Veronica

Grattis grattis grattis!! Vad glad jag blir för din skull!!!! Själv väntar jag lite med barnafödandet hihi. Lycka till med allting. Jag vet själv hur det är att åka tillbaka till k-holm o hälsa på. Man hinner inte med någonting o sen helt plötsligt ska man åka hem utan att man gjort något vettigt alls. Så ta det bara lungt och i turordning så ordnar sig resten. KRAM till er båda 2 ;-)

2008-04-02 @ 09:16:23
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0